csütörtök, október 15, 2009

Befejeztem életem második legacyját. Ezt a Sims 3-ban játszottam, míg az elsőt még Sims 2-ben. Csináltam közben fotókat, de a történetet nem írtam le, és nem is tervezem. Jobban szeretek játszani, mint írni. :) De azért valamennyit írok róla, mert azt sem szeretem, ha semmi nyoma nem marad a simjeim kis életének. :) Ez a családfa. A legacy címe: The Warwicks - A Babysitter Legacy. Nem terveztem, de úgy alakult, hogy a második generációnál az örökös házastársa a saját babysittere lett. Ezután eldöntöttem, hogy akkor minden generációban így lesz. A család házát feltöltöttem a Sims 3 oldalra, és ki lehetett választani, hogy Bloggerre is automatikusan feltegye, úgyhogy azt kiválasztottam. :) Majd még teszek fel képeket a kedvenc simjeimről ebből a legacyból, de nem ma.

Nincsenek megjegyzések: